no pc

Hej på er. Igår var jag och Alexander i Malmö, var inne på myrorna på Ystadvägen och hittade en fin mini-tekanna som jag nu gjort till en ljuskopp, ska visa er hur enkelt man kan göra ljuslyktor själv av fina gamla glas och koppar. Busenkelt.
Dock har jag ingen laptop för tillfället, tog med den till Alexander när jag körde dit i förrgår eftersom han ska hjälpa mig installera virusprogrammet, allt är ju borta från min dator eftersom de bytte ut hårddisken - det var den som strulade nämligen.
Så ni får nöja er med halvdålig uppdatering nu tills jag har datorn här igen, skulle tro att han tar med den om han kommer hit ikväll :)
Idag har jag i alla fall skjutsat morfar till frisören och sen har jag pysslat lite med ljuslyktorna som jag pratade om. Halv fyra ska jag jobba, blev inringd igår. Så jag kommer inte hem förrän närmare halv tio ikväll eftersom jag har stängning :)
See you later. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0