Onsdag 17.18





Hellu.
Idag har jag jobbat mellan 12 och 15. Skönt med så kort dag! :) Ikväll kommer mina föräldrars vänner hit och jag ska sitta med som femte hjulet då Alexander är hemma och pluggar på ett paper som ska lämnas in i slutet av veckan!

Kvällen lär inte bli särskilt händelserik, jag ska käka middag och sen blir det väl att sitta vid datorn, halvsova framför någon halvkass serie eller film på tvn. Jag önskar att det var big bang theory marathon på femman, haha. Men det är det inte så jag får väl nöja mig med det som finns till hands, kanske har någon gammal dvd här hemma som jag kan sätta igång.
Imorgon är jag ledig och så även på fredag, ska bli skönt att vara lite ledig nu efter jul. Inom dagligvaruhandeln är det VÄÄÄÄLDIGT mycket jobb till jul och nyår. Det är några av de dagarna då vi säljer mest på hela året, förutom midsommar, påsk och andra liknande dagar.
Igår fick jag mitt H&M paket och ni ska få se på lite grejer jag fick hem. Grön väska och zebraskor :) love it. Fick även hem två kjolar, ett linne och en randig långklänning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0