Panic

Idag har jag varit hos min farmor och farfar, därav försämrad uppdatering. Igår fungerade inte mitt internet så där har ni svaret på varför det inte blev så mycket igår heller.
Har funderat en hel del på vad jag vill med mitt liv idag och jag har dessvärre inte kommit på något. Ibland kan jag få lite panik när jag känner att jag inte har liksom exakta, specifika mål på vad jag vill göra med mitt liv. Många andra är så inställda på vad de vill göra och vet liksom exakt. Jag vet inte, jag tycker egentligen inte att det är någon brådska, jag har hela livet på mig.
Har kollat runt på ams.se och sett om det fanns några kuliga jobb ute på sidan. Fanns väl en del I guess, inte för att jag är i något särskilt behov egentligen men man kan ju alltid hålla utkik.
aja, hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0