Pyjamas

Nu ska jag gå och lägga mig.. tror jag. Ibland känner jag helt enkelt inte för att sova utan sitta uppe hela natten och blogga men här är ändå ingen inne och läser vid den här tiden (eller ännu senare) så vad ska man göra!?
Imorgon ska jag försöka ge er så mycket inlägg det bara går. En massa intressanta. Bilder i mängder osv. Allt som gör en blogg rolig.
Kanske kan jag låna min systers kamerastativ och ta några outfitbilder till er!:) Snart ska jag själv köpa mig ett kamerastativ, min kille säljer sådana på teknikmagasinet så han ska köpa ett till mig :)
För övrigt tycker jag att pyjamasen på bilden är så himla söt och jag skulle gärna vilja ha en sån. (Familj/släkt/vänner kom ihåg detta till min födelsedag eller någon annan gång då jag förtjänar en present, höhö)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0