Söndagssysselsättning

Halva söndagen har gått åt till att sova, skönt. Nackdelen är att man bara blir ännu tröttare när man ligger och sover länge.
Alexander åkte i förmiddags med elva tåget, jag käkade frukost med familjen och nu har jag precis duschat och ska till jobbet klockan fem. Kul tid. Jobbar mellan fem och stängning (21.15).
Men å andra sidan är jag ledig enda till nästa lördag. Imorgon ska jag köra morfar till lasarettet här i Ystad, han bad mig om det så att han slipper ta taxi :) och jag tycker bara det är kul så får jag köra lite också, hehe.
Mitt abonnemang har fått spatt så ni som känner mig och har mitt nummer; jag kan ta emot samtal och sms men det går inte att skicka sms eller ringa från telefonen. Ska ringa till tele2 imorgon och reda ut problemet för såhär kan det ju inte vara.
Så om ni inte får svar; tro inte att jag ignorerar er! :)
Bilden är på mig från nyår :) hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0