tv11

Jag vet inte hur det är där ni bor men där jag bor har kommunen tagit bort MTV (oh, no!) och ersatt den med nya  tv11. Först blev jag besviken, väldigt besviken, vart ska man nu se alla awards? Men så kom jag på att jag kan se det hos min pojkvän. Jag hade i vilket fall som helst inte fått något bra intryck av tv11, men jag har ändå gett kanalen en chans och det är faktiskt hur bra som helst!
Just nu visas gamla Jerry Springer avsnitt, helt f-cking galet! De slåss på scenen, kallar varandra för whore osv. Helt sjukt. Överdrivet men ändå kul.
Dessutom har jag upptäckt en hel del serier som visas, det är nästan alltid något att se på kanalen.


Vad tycker ni som fått tv11 i ert nät om kanalen? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0