2011

Gott nytt år på er :)
Allt var helt fantastiskt på nyår här, allting blev superlyckat. Mat, dryck och mina allra bästa vänner var här. Så härligt!
Jag gjorde ett supergott och superenkelt bål på vitt vin, vodka och pärondryck (ciderkaraktär). Skitgod!
Igår blev det mest slappt, vi drog till Mc Donalds strax efter tre, Jag, Alexander, Masseck, Jessica, Sara, Lina, Anton och Christofer :)
På kvällen åt vi kinamat med min familj; jag & Alex :) gott. Avslutade kvällen i sängen med hipp hipp och annat kul på tv!
Idag har Alexander jobbat och jag har mest sovit, klippt och klistrat i mina modeböcker och varit och handlat faktiskt. Handlade lite inför mitt nya, nyttiga liv nu. Köpte knäckebröd och gurka och grejer :) så imorgon börjar det på allvar. Idag är min sista dag med onyttigheter.
Nu är det alltså 2011 och det känns bra. Året har börjat bra och det lär nog bli ett händelserikt år. På fredag ska jag och Alex gå och se någon komiker på Ystads teater, på lördag ska jag fira min kusin och sen nästa vecka den 14 blir det Daniel Adams Ray på KB, ska bli fett! :)
Det var väl allt för mig, PUSS PÅ ER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0