waiting for you on a rainy day

Vilket oväder det har varit idag, vaknade tidigt imorse och tittade ut, värsta snöyran, usch. Jag älskar visst snö, åtminstone när man sitter inomhus men när man är tvungen att gå ut i kylan och när man tänkt köra någonstans men blir stoppad pga all snö så är det hemskt irriterande och när det väl börjar smälta undan så går det inte lång tid förrän det kommer ännu mer. Jag vill ha vår nu, våren är min favoritårstid faktiskt, lagom varmt, allt börjar blomma igen och det är bara så härligt på våren.
Har mest kollat på Madicken idag och annat mys. Förhoppningsvis kommer min pojkvän senare, men vi får se hur det blir. Imorgon ska jag eventuellt lämna in min dator, hittade försäkringspapperna häromdagen som tur var, det återstår ytterligare ett år på försäkringen så det är lugnt och jag får en ny dator om denna inte går att laga, tur! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0