ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzZZZZZZZZZzzzZ

Fy fan säger jag bara, träningsvärk har jag haft förut men såhär ont i röven har jag nog aldrig haft, kan knappt sitta på skinkorna sån träningsvärk jag har, hahaha. Snacka om otränad! Men det ska det bli ändring på hörreni.
Jag har för övrigt även ont i: armhålorna, baksidan på låren & vaderna och hela magen (hade svårt att avgöra om det var som jag var mätt eller om det var träningsvärken innan när jag åt hahaha).
Ja jösses, det är inte lätt.
Nu ska jag ringa min lille Alexander :)
Imorgon ska jag låna min systers nya kamerastativ och se om det kan bli någon fin bild ;D det hade ni allt gillat va!?
GODNATT PÅ ER, nu ska mandis sussa!

Kommentarer
Postat av: anna :)

sv; ja det var väldigt roligt faktiskt. ja åkte & badade med en gammal kompis efter skolan på vår fritid :)

ja mår också super! va ska du göra idag?

btw, ungefär hur många unika besökare har du per dag? :D <3

2011-01-13 @ 07:35:14
URL: http://aglinders.blogg.se/
Postat av: maria

hej jätte fin blogg du har! allt bra? :D

2011-01-13 @ 12:01:14
URL: http://mariaceciliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0