BBQ

Hej!
Idag har jag min första lediga dag på en vecka cirka! Skönt att sova ut lite och vet ni? Jag har faktiskt tagit ett rejält tag och städat upp på rummet, MAN SER GOLVET! Sensation..
Dagens väder är allt annat än bra, mulet och på gränsen till regn, skulle egentligen ner och anmäla mig till lite distanskurser på komvux men det sket sig när jag ringde syon och fick veta att hon har semester till den 10 augusti, så det får bli anmälan därefter.
Ikväll ska jag tillsammans med min pojkvän, hans bror och hans brors tjej ut till Fransson och Sofia och grilla & eventuellt bada! :)
I förrgår spelade jag och Alex minigolf ute vid jaktpaviljongen här i Ystad, skoj! Men jag förlorade :(
ska hoppa i duschen nu och sen ska jag eventuellt träffa Josse en stund :)
Skriver kanske mer sen, puss & kram!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hörde att Alex skulle iväg och plugga. Hur blir det med dig då? Flyttar du med honom eller?

2011-07-30 @ 08:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0