Tisdag

Tisdag och solen skiner, härligt!
Inatt sov jag hos Alex och imorse var vi hos tandläkaren, vi råkade dock stänga av alarmet så det kom aldrig någon snooze, vi vaknade igen 06.32 och tåget gick 06.48, det var bara till att slänga på sig kläderna, borsta tänderna och kuta mot tåget, vi hann som tur var men jag fick sminka mig på tåget ^^!
Sen hoppade vi av vid persborgs station och tog ettans buss till limhamn där vi gick i ca tio min innan vi kom fram till kliniken!:)
När vi var klara åkte vi bussen tillbaka och käkade lite frukost på mc donalds! Bagel och pannkaka, mmm gott.
Därefter åkte vi buss till centralen och Alex åkte iväg med sin buss mot Entré för att jobba och jag satte mig och väntade på mitt tåg hem! Vid elva var jag hemma igen :)
För en stund sen var jag och handlade lite mat, kylen är ganska tom ^^. Ikväll kommer Josse hit och jag ska bjuda henne på middag; kycklingspett och hemmagjord jordnötssås med nudlar eller ris :) gott!
Nej, nu ska jag gå och städa och tvätta lite :) På torsdag kommer ett helt gäng trevliga människor hit och grillar, ska bli hur kul som helst!:)
Puss & Kram
(HEJ MORFAR! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0