Goder kväller

Hej på er allesammans. Idag har varit en solig och fin dag :) hoppas den varit det hos er också. Jag börjar få lite solbränna nu, men bara lite. Haha. Förhoppningsvis blir det mer ju mer sol det är ;D mitt mål är att bli brun i sommar, jag brukar vara lite solskygg annars.. det kan lätt bli så svettigt och fööör varmt. Men jag ska försöka härda ut :P
Ja, big brother behöver jag väl knappt säga något om efter mina två mobilinlägg. Vet inte om jag ens behöver nämna att jag är besviken på att Martin inte vann? Jag har inte röstat någon gång under heeeela säsongen och nu idag när jag till och med röstade två spänn (ca 12 kronor!) så vinner han inte. Vilken skandal. Tänk om jag struntat i att rösta.. då hade kanske ödet haft andra planer och låtit honom vinna men det får vi ju aldrig veta.
Det var allt för mig, See you later aligator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0