Måndag fast söndag

Guten tag denna soliga nationaldag den sjätte juli 2011. Vilket härligt väder vi bjuds på. Flaggan står i topp och jag har legat ute i solen och tryckt en hel timme. Tänkte ta nya tag nu snart och gå ut en stund till, mest för att få fin färg till studentfesterna på torsdag och fredag.
Igår åkte jag med Sara & Lina ner till en kiosk i stan och käkade glass i hamnen, myyys. Sen åkte vi ut till saltsjöbaden och gick längs med havet, så fint! :)
Ikväll ska jag träffa Josse som jag faktiskt inte sett på ett tag nu (trist) så det ska bli najs.
Imorgon ska jag jobba och på onsdag är jag ledig men ska in till Malmö för att köpa de sista studentpresenterna och även lite grejer till mig själv :)
Men nu, nuuu ska jag bara avnjuta ett glas flädersaft och lägga mig en stund till ute i solen. Sen ska jag trampa upp på stepmaskinen och röra lite på fläsket.
Så ser min dag ut, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0