Sunday

Hey alla vänner :) sorry för crapppppy update. Ni vet, jag har så mycket på gång så bloggen glöms bort, hehe, skämt åsido!
I tisdags åkte vi upp till huvudstaden för att se Foo fighters på onsdagskvällen, blev en härlig vistelse i Sthlm, dock lite regn första kvällen.
Konserten var helt fucking amazing! Grymt som fasiken. Sista dagen gjorde vi ett shoppingbesök på gallerian och sedan stannade vi till i Norrköping på vägen hem och gjorde ett litet stadsbesök där, superfin stad det ni! Vi käkade även lite lunch där!
Kom hem runt elva - halv tolv i torsdagskväll. Började jobba kl 07.00 dagen därpå, puh. Jobbigt men jag klarade mig igenom dagen trots lite för lite sömn!
Midsommarfirandet ägde rum nere hos mina underbara grannar Sara & Lina, som satt upp ett stort tält i trädgården och fixat så fint :) Jag fixade tårta till allihopa och det blev mkt uppskattat! Killarna blev inbjudna på korvfest hos några grabbar i ett hus en bit ifrån där vi var. De kom dock tillbaka när det blev lite för utflippat för att vara najs.
Natten slutade väl runt halv två nånting! :)
Idag är det jobb på schemat, 14 - 21.15. Sen imorgon är jag ledig och det ska bli riktigt najs.
Det var nog faktiskt allt för nu, see you latero.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0