Bored as hell


Bild av en manet som vi tog när vi var på Universeum i Göteborg, så himla fin! :)


Uuuuusch vilken tråkig kväll.
Jag har inte gjort ett skvatt denna kväll, jo, kollat på tv och pratat lite med Alex men inte mer än så. Man kanske inte ska förvänta sig mer av en jäkligt blåsig onsdagskväll men det känns som om jag är extra uttråkad ikväll.

Imorse ringde jobbet och väckte mig, behövde ha mig till att jobba direkt. Jag steg upp och var på plats tjugo över åtta dvs tjugo minuter senare.
Det visade sig att det var dött som graven på jobbet, så jag kände mig något överflödig emellanåt men det gick an ändå :).

Ska bli spännande att se hur det går för mig imorgon, jag har bake off (bakning) för första gången själv. Men det kommer nog gå bra. Ska baka alla bröd, bullar och wienerbröd som vi sedan säljer i butiken och förbutiken. Ska faktiskt bli ganska spännande! :)
Klockan två slutar jag och då ska jag hämta upp mormor och sen ska vi göra veckans inköp, min mamma brukar handla med mormor men nu ska hon iväg imorgon så då hoppade jag in istället :) passade mig bra! :) Sen ska jag hämta upp morfar kvart över tre :)

Fredagen bjuder på mer jobb (14-18) och på lördag ska jag återigen ha bakning på jobbet, 7-12 jobbar jag då. På lördag kväll ska vi fira morfar som fyller år och innan dess på dagen ska jag in till malmö för att köpa mig en blus inför kvällen. Alex ska följa med mig:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0