changes













Tänkte mest visa er de förändringar jag gjort här på rummet på sistone. Min syster köpte ett sängbord på IKEA - malm närmare bestämt. Hon hade mätt fel och bordet fick inte plats. Jag anmälde mig frivilligt att ta över bordet och så fick det bli. Nu har jag slängt ut den fula hög-smala byrån som stod på andra sidan min bokhylla innan och satt in bordet/minibyrån bredvid min säng som ni ser på bilderna.

Jag har placerat min kära kaninlampa på bordet och även min nya, superfina knall-gröna vas från ikea ovanpå sofi fahrmans två böcker, elsas mode och elsas värld.

På en annan bild ser ni nåldynan jag sydde idag och på den sitter ALLA mina nålar, hehe.

En annan bild föreställer den långa kudden jag sydde till min säng och på en annan bild ser ni den lilla mini-väskan i silver som jag sytt, den är inte riktigt klar än - det ska nämligen sys på ett snöre också, så att man kan ha väskan runt halsen. Väldigt praktiskt och senaste modet.

Jag höll nästan på att glömma: ovanför nattduksbordet har jag hängt min långa spegel som jag köpte på XXXLUTZ i malmö :) Gör att rummet genast ser större ut! :)

PUSS PÅ ER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0