End of the week

Veckan börjar lida mot sitt slut.. jag sitter och knaprar på en riskaka, god sådan :) med gräddfil och löksmak.

Ska hämta morfar om en stund :) sen ska jag köra till Skurup och äta middag, därefter ska vi åka till Lund på konsert - Michael Jackson hyllningskonsert typ :) Ska bli skoj!:)

I förrgår var jag i Ullared, wiiih :) Det var nog lite lågsäsong även där för jag hittade inte så mycket som jag brukar MEN jag blev absolut inte besviken, jag kom hem med tre och en halv välfyllda påsar så man ska faktiskt inte klaga.

Med mig hem fick jag en randig stickad tröja, en vadlång kjol, ett prickigt rött/vitt linne (ni vet sådär mimmie pigg stil), en senapsgul väst, en skogshuggarskjorta i lite halvmurriga färger, en skjorta som jag nu gjort om till väst, en söt hello kitty väckarklocka, en kanin-påskprydnad, en chanel-inspirerad väska som jag klistrat fast en röd & vit prickig rosett på och självklart fick jag med mig hem tre stycken nagellack av favoritmärket som numera är lågprismärket "claudia", det är så suveränt bra, har aldrig haft ett bättre nagellack faktiskt, sist jag var där köpte jag ett mörkrött, nu köpte jag ett mörkrött - likadant eftersom det andra börjar ta slut, ett ljusrött och ett knalligt rosa :) såååå fint!


Jag köpte även en fin röd musseväska och två kuddar med flaggor på :) bilder kommer upp inom kort!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0