guten morgen

Guten morgen! Sitter vid köksbordet och äter en äggmacka :) gott!


Jag vaknade vid tio och sen dess har jag inte gjort mycket, reste mig från sängen och kände mig helt yr i huvudet, känner mig fortfarande yr. Än har jag inte ramlat i alla fall men det är hemskt obehagligt. Jag ska gå ner till jobbet sen så vi får väl se hur det går. Det kanske har gått över tills dess - hoppas det.

Jobbar till kvart över nio ikväll och Alex kommer hit vid nio, sista dagen jag jobbar nu innan ledigheten, sen har jag hela nio dagar ledigt. Ojojoj, vad ska jag göra då egentligen!? Jag har faktiskt inte planerat något alls. Städa kanske.


Nu ska jag fortsätta med min frukost! :)


PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0