headache

Usch, det kom som en jäkla knytnäve i pannan och vipps så var huvudvärken tillbaka.
Jag ska hämta morfar snart.. men han har inte ringt än och när jag kört hem honom så går jag och lägger mig en stund och hoppas på att det försvinner.. kan helt enkelt bero på att jag varit uppe tidigt, lagt mig sent igårkväll och ja, trötthet helt enkelt!

Sen imorgon ska jag följa med Alex och hans föräldrar på hundträff med Nova :) vi ska ut och fika hos uppfödaren med alla de andra människorna som köpte valp ur samma kull som Nova :) ska bli kul att träffa de andra små taxarna och se hur de ser ut nu, jag var med när de var helt nya och små och då såg de nästan likadana ut, precis som nyfödda människobebbar :P
Nu lär man nog se skillnad på doggisarna:)


Skriver eventuellt mer sen, ska kanske träffa Josse sen - förhoppningsvis, men hon hade mycket att göra med plugget så vi får se om hon hinner :) hoppas!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0