hejhejhallåå

Hallojsan på er.
Nyss hemkommen från jobbet och har inte hunnit göra så mycket sen dess, satte mig ner och tog det lite lugnt bara. Har varit ganska stressigt på jobbet. Jag har ankomstregistrerat alla postpaket, stora brev, rekommenderade brev och postförskott i vår postdator och lagt alla paket där det fanns plats på hyllorna. Ganska slitigt men kul tycker jag :)

Jag har även expierat i förbutiken och suttit en stund i kassan :)

Idag ska jag nog inte göra något särskilt. Det blåser som tusan ute. Tråkigt, för det är så himla fint väder så hade det bara varit lite mer vindstilla hade jag gett mig ut på en promenad :)

Senare idag ska jag färga utväxten i håret som blivit ganska lång nu.


Och imorgon är det ÄNTLIGEN DAGS att shoppa lite i Malmö :) Kramis.


(Hej morfar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0