hejsanhoppsan

Har ni sett vad H&M fått in? SKITSNYGG. 249 kr kostar den, inte så farligt faktiskt :) ska nog ta och kolla lite extra efter den på fredag! :)
Helgen har varit ganska lugn, var på fest hos Alex i fredags, med Sara, Anton, Josse, Jessica och en annan kille som jag träffade för första gången och såklart var min Alex med också :)
Igår jobbade jag tidigt, bakade, jäkla stressigt alltså. Jag hade så fullt upp att jag nästan svimmade, haha. Nej skoja. Men nästan. Slutade tolv, stack hem, sov några timmar, bytte om och åkte ner till mormor och morfar för att fira morfar som fyller år imorgon, Grattis morfar! :)
Ikväll gör jag inget särskilt, har varit ledig, skönt. Första helgen på länge.
Nästa helg ska vi fira Josse som blir 21 nästa söndag :) ska bli skoj! Dock jobbar jag till kvart i nio både lördag och söndag vilket är mindre roligt men men, vad ska man göra!? :P
På fredag ska jag till Malmö och shoppa, present till Josse bland annat och kanske en outfit till lördagkväll också, vi får se vad det blir :)
Nu ska jag fortsätta min kväll på mitt rum, kolla på tv och bara ta det lugnt. Imorgon jobbar jag mellan ett och sex :)
Ha det så bra allesammans och HEJ MORFAR! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0