J o g g i n g

Puh, kom precis hem från en lång runda i skogen. Gick/joggade i ca fyrtio minuter, härligt! Mjölksyran gör sig verkligen påmind i mina ben. Men det känns ändå bra, då vet man att man gjort någon nytta :)

Jag måste tipsa alla som inte har ett par reebook easytone - SKAFFA ETT PAR. Fatta hur mycket det känns i benen när man gått en promenad. Man kan visst bli trött i benen med ett par vanliga gympadojor men detta är extremt, jag vet inte hur pass mycket nytta de gör för musklerna men jag vet att det känns som om de gör väldigt stor skillnad.


Sist jag använde mina så kunde jag knappt gå på två dar. Haha.



NU ska jag lyssna på bob marley. Is this love, is this love, is this love, is this love that I'm feeling? och sen ska jag måla naglarna ;D

 

 

kram



en bild ur filmen "up" :) hittat bilden på weheartit.com (as usual)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0