long time, no see



Bilden föreställer en fisk jag fotade på Universeum när vi var där typ förrförra helgen.


Hej på er. Har inte skrivit på ett tag nu. Har helt enkelt inte orkat eller haft något att skriva om direkt. En del har väl hänt men inget så värst speciellt egentligen.
Jag har inte mått bra i denna veckan, har haft så himla ont i huvudet och varit hemma från jobbet igår och idag, mår bättre nu som tur är men Alexander har blivit förkyld så det dröjer väl inte länge innan jag också blir det! :P

Eftersom jag åkte till Alexander redan i måndagskväll för att träna (som sedan inte blev av pga att jag mådde dåligt) så stannade jag där tills idag då jag inte litade på min förmåga att köra bil mellan Skurup och Ystad i mitt tillstånd med grym huvudvärk och yrsel lite då och då. Kändes tryggare att stanna där.

Vi har i alla fall kollat på film, Armageddon såg vi i måndagskväll och idag såg vi The black Swan, som vann en Oscar på oscarsgalan i veckan, jag hade hemskt höga förväntningar på filmen och det blev tyvärr en besvikelse. Inte en total besvikelse men den uppfyllde inte mina förväntningar tråkigt nog.


Imorgon är jag ledig och ska skjutsa morfar :) jag ska även städa undan och fixa lite här på rummet och eventuellt kanske träffa någon vän :)

För övrigt har jag fördrivit tiden med att sy, har sytt en stor kudde som matchar min sänggavel, jättefin blev den :) och sen har jag sytt en liten miniväska att ha runt halsen - ni vet en sån Musse har, alltså inte Musse pigg utan den andra Musse. Vet inte vad han heter i efternamn men ni vet säkert.


Mer än så har egentligen inte hänt sen sist.

Skriver mer senare/imorgon. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0