LÖRDAG



Safira klänning från gina tricot, 199 kr, VILL HA!





HEJ,
kom hem för en stund sedan med tåget. Har varit hos Alex sen igårkväll nämligen! :) Igår hade hans föräldrar bröllopsdag så vi åt kinamat och semlor på kvällen, det blev hur gott som helst :)

Vi såg även filmen "fighter" med Mark Wahlberg, ni vet den som var oscarsnominerad om jag minns rätt.. han som spelar brodern och hon som spelar mamman i filmen fick i alla fall vars en oscars statyett för typ bästa roll eller nåt, minns ej.

Idag har jag inte hunnit göra så mycket.. när jag kommit hem med tåget åt jag frukost här hemma och sedan blev det duschen.

Nu sitter jag och slöar och ska snart ta och borsta håret, sen gå till jobbet. Ska jobba mellan två och kvart i nio.

Innan dess hade jag tänkt hinna titta igenom oriflamekatalogen! :)

Ikväll när jag kommer hem blir det tacoooo! Gott.

Vad ska ni göra idag/kväll?


KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0