mmmmmmmm... clean!



Fick mitt paket från eleven.se, snabb leverans, verkligen! :)

Alla fyra parfymerna från clean doftar supergott men absolut godast är clean - warm cotton, sååååå himla god. Ni förstår inte hur gott den luktar. Precis som nytvättat. Fräsch och god doft. Inte för tung doft men den hänger ändå kvar länge och jag känner fortfarande själv doften, sprayade på vid ett tiden så den varar länge! :)


Vill ni ha alla fyra dofterna från clean så är ett hett tips att beställa från eleven.se, 695 kr och frakten är gratis på köp över 600 kr. Har fått höra att endast en av parfymerna kostar nästan lika mycket ute i butikerna i stan som jag fick betala för alla fyra - men jag vet inte om det är sant. Låter helt otroligt. Kanske är större flaskor, men ändå. Det är ett bra pris för fyra 30 ml flaskor i vilket fall som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0