Monday, monday

Började min dag dåligt, försov mig osv. Kom dock i god tid till jobbet kl sju, bakade, packade bakvagnen till den som ska baka imorgon, tog emot leveransen och sen klockan två gick jag hem.
Körde morfar hem från träningen kvart över tre och halv fyra hoppade jag in i Lina & Saras saab och åkte med dem och Anton till Nova lund.
Hittade mig ett par snygga, ärtgröna converse-kopia-aktiga-skor på skopunkten, superfina.
Sen köpte jag en klänning på h&m med skinndetalj upptill i halsen - visar bild typ imorgon, tog nämligen några i provrummet - både på klänningen jag köpte och lite annat som jag inte köpte.
Köpte även två par silverörhängen på glitter, har blivit ganska känslig mot oäkta silvergrejer nu på sistone så det är lika bra att köra på the real deal, glitter har fina äkta örhängen till bra priser, givetvis dyrare än pisse-putte-bläcket som bijouterier kallas i folkmun, åtminstone här nere i skåneland.
Jag köpte ett par med silverrosetter och en pärla och ett par med en hjärtformad kristallsten :) jättefina, kommer bild även på det! :)
Nu ska jag köra hem till Alex, blev ingen boxning idag men jag tänkte åka dit ändå. Det är lika så bra :).
Ha en trevlig kväll allesammans! :)
krrraaaaam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0