onsdag

Hej gott folk!
Har haft mycket att göra idag :) först vaknade jag vid nio, kollade lite på tv, åt frukost med Alexander, gjorde mig i ordning, skjutsade Alex till tåget och sen hämtade jag morfar vid elva och så körde vi till en bekant till honom i Höör :) där stannade vi ca en timme :) trevligt! :)

När vi kom hem igen var klockan ungefär halv tre, jag åt lite lunch, gjorde mig redo för jobb och så :) sen har jag jobbat mellan halv fyra och kvart över nio ikväll :)

Igårkväll beställde jag och syrran från H&M, det blev en hel del :) ska visa er om en liten stund vad jag beställt. Mycket vår och sommarkläder såklart :)

På fredag bär det av till Malmö med Alex, blir kanske ny byrå och lite annat kul, kläder vill säga :) och självklart present till Josse som fyller 21 på söndag :) wiiie.


Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0