Senaste dagarna

Idag har jag mest varit med Alex, sovit, kollat på tv och tagit det lugnt :)

Klockan fem började jag jobba och jobbade till stängning kvart över nio.

Igår var jag ledig och vaknade hemma hos Alex, sen körde vi till Ystad, var på netto, gjorde smörgåstårta när vi kom hem - helt spontant bara. Sen lämnade jag bilen hos morfar och innan dess hämtade jag ut mitt h&m paket på ica. Allt behöll jag förutom ett par skor som jag tyckte satt för tight. Visar bilder på allt jag fick hem så fort jag har tid.. kanske på fredag :) vi får se, håll utkik!

I måndags jobbade jag till två och sen skjutsade jag hem morfar, därefter åkte jag med Sara, Lina och Anton till Nova lund.

Jag köpte ett par converse-kopior på skopunkten i en knallgrön färg, skitsnygga. Ska visa bild så fort jag kan. Jag köpte också en klänning på hm och örhängen på glitter.. men det har jag nog berättat. Ska i alla fall visa er bilder så småningom. Men ni får i alla fall lite bilder från provrummet på h&m :)



Söt jumpsuit med hjärtan, köpte den ej men tyckte den var sjukt söt!



Klänningen jag köpte med skinndetalj upptill :) skitsnygg! från divided för 249 kr



face :)



Vår superfina smörgåstårta! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0