söndag

Hej mina vänner :) Idag och igår jobbade jag enda till kvart i nio. Ikväll har jag bara ätit middag efter jobbet och kollar just nu på big brother, utröstning och grejer:)

Igår efter jobbet gjorde jag mig snabbt i ordning, lockade håret så det blev lite vågigt, lade på lite mer smink och bytte om till festkläder. Det blev min svarta kjol från h&m, svart ärmlös skjorta från gina (den jag bloggat om tidigare), prickiga svarta strumpbyxor från lindex och min cape från gina, ni vet den beige från reklamen!?
Jag hade även ett guldarmband till och STORA ringar med fjädrar i, i öronen :)

Sen begav jag mig till Josse där det firades för fullt, när jag kom öppnade hon sina paketer och hon fick många fina grejer:)
Av mig fick hon ett fint halsband med fjädrar och grejer hängandes, hon fick också en prenumeration på "styleby" ni vet Elin Klings nya tidning och till sist fick hon ett par bekväma hopvikbara ballerinaskor att ha i väskan och slänga på sig när man ska gå hem efter en festnatt, helt perfekt praktiska!

Imorgon ska jag baka på morgonen på jobbet, börjar sju, puh. Jobbigt att gå upp så tidigt men för övrigt är det kul med bakningen!:)
Efter det ska jag skjutsa hem morfar från träningen och sen vid halv fyra kör jag och tjejerna - Sara & Lina til nova lund och kollar lite, kanske shoppar lite(A), jag är i alla fall sugen på att gå en sväng på topshop.

Sen avslutas väl kvällen i vanlig ordning i skurup skulle jag gissa - hos min pojkvän då alltså:) ledig på tisdag!:)


Nu ska jag fortsätta se big brother utröstningen!:) PUSS


Kommentarer
Postat av: Josse

Tack för allt Mandis <3

Vi får ses nu någon gång i veckan :)

2011-03-28 @ 06:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0