Sov sött



bild sen i lördags!




Nu säger jag godnatt till er :) Sov så gott och kom gärna tillbaka imorgon!

Imorgon jobbar jag sista gången på nio dagar (!) härligt! Jag har helgen ledig och sen har jag semester från jobbet hela nästa vecka, ska bli så skönt! :)

På lördag ska jag festa på kvällen och innan dess ska vi göra högskoleprovet, jag hamnade i samma sal som Alex, puh, tur. Jag vill inte sitta ensam med en massa främlingar, haha. Så mesig jag är egentligen, men det är första gången jag gör provet så det är lite nervöst ändå.

På fredag ska jag och Alex laga steak wellington här hemma hos mig, men med fläskfilé denna gången, det blev lite segt med rostas så ett tips är att använda fläsk eller oxfilé :)


PUSS & GODNATT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0