spagetti unt köttfärssås


bild: weheartit.com



Ikväll ska jag laga spagetti och köttfärssås. Ska bli gott :) jag har smsat Andreas (min pojkväns bror) och frågat efter hans recept eftersom han gör så himla god köttfärssås så nu ska jag försöka följa hans recept och hoppas på att det blir åtminstone hälften så bra, mer än så hoppas jag inte på. Alex brorsa är nämligen kock, haha.

Jag är i alla fall nyss hemkommen från affären, köpte fond du chef, buljong, lite lökar, kryddor och sånt där man behöver och spagetti såklart, fast det upptäckte jag nu när jag kom hem att vi redan hade hemma!

När jag kom hem efter att ha lämnat morfar så satte jag mig vid symaskinen och sydde små väskor eller vad man ska kalla dem för. Supersöta. Tänkte öva lite och se om det blir bra, blir det det så kommer jag att sälja sådana sen. Som en kul grej :)

Nu gör jag inte så värst mycket, ser på jerry springer och sånt skoj. Efter maten ska jag sova, för det hann jag inte göra innan och nu känner jag hur ögonen börjar bli tunga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0