Sunny sunday

HEJ. Då var man hemma igen efter en hel dags arbete. Har jobbat sen halv nio imorse till halv fem. Igår jobbade jag också full dag mellan kvart i åtta och halv sex. Imorgon börjar jag halv nio och jobbar till ett, skönt med en kort dag också! :)

I torsdags hann jag träffa Josse en stund faktiskt, precis när jag kommit ut ur duschen och inte trodde att hon skulle hinna så ringde hon, vid åtta tiden :) så vi sågs faktiskt en stund som blev till en ganska lång stund, tiden bara gick :) kul!:)

Idag har det varit strålande solsken så det är jäkligt trist att jag varit inne i butiken hela dagen men förhoppningsvis blir det mer sol i veckan!

Nu ska jag snart käka lite söndagsmiddag bestående av revben gjort på farmors gooooda recept och potatis till det och någon sås också gissar jag. Ska bli gott.

Sen ska jag sova faktiskt, är jättetrött, men det blir nog bara en kort vila för jag ska städa undan på rummet här ikväll också faktiskt!:)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0