Bättre sent än aldrig! ;D

Hej! Har haft fullt upp föregående veckor så därav den uteblivna uppdateringen. Veckorna har varit fyllda av jobb, firmafest, valborgsfirande, etc.
Idag är det måndag och helgen har varit bra. Såg Eurovision i lördags och GUUUD vad Saade var bra. Han skulle fan ha vunnit alltså! Men nu var det Azerbaijan som vann istället, riktigt kasst om ni frågar mig, inget fel på låten men definitivt inget vinnarmaterial, så nu har jag och Alexander ingått en pakt; nästa år skippar vi eurovision, man vet ändå hur det blir.. vi här i norden röstar på varandra och alla de där småländerna röstar på varandra och därmed blir det i stort sett omöjligt för oss att vinna och då kvittar det HUR BRA VÅR LÅT ÄN ÄR!
Men till något helt annat så ska jag idag skjutsa morfar till och från träningen och därefter (16.30) ska jag jobba fram till stängning kvart över nio.
Imorgon är jag ledig och på onsdag jobbar jag till två, på torsdag bär det av till Göteborg med familjen där min pappa ska springa göteborgsvarvet på lördag! På torsdagen tar vi en liten omväg och kör förbi ullred ett slag för en tur på gekås, som traditionen säger. YEEEJ.
För övrigt händer det inte så mycket i mitt småstadsliv, men det kan ju vara trevligt ändå ;D
(HEJ MORFAR!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0