Dagens

Hey bloggish. Mitt liv går mer eller mindre ut på att jobba, umgås med Alex och vänner och se big brother varje kväll förutom på lördagarna då det inte sänds. Haha. Det är i alla fall så mitt liv ser ut för tillfället. Om ca två veckor får jag hitta någon annan daglig underhållning kl. 22 varje kväll, för då är big brother slut :( Oh no. Trodde då aldrig att jag skulle bli beroende av en så kass dokusåpa som bb men det är faktiskt riktigt intressant, haha.
Idag och ikväll har jag i alla fall umgåtts med en riktig människa, både min mamma och Josse. Jag och Josse träffades på stan och jag köpte mig en grön kabelstickad tröja på dressmann och Josse köpte en likadan i gult, såååååå fina. 199 kr, passa på!
Igår var jag hos min farmor och farfar som nu varit gifta i seeeeextiofem år, krondiamantbröllop kallas det för, den ni. Den är svår att klå!
Det är ungefär vad som hänt häromkring på sistone och lite till som jag inte tänker skriva ut här :)
Puss & Kram
Hej och många kramar till Morfar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0