tisdag

Guten tag. Eller ja, nu är det ju kväll, nästan natt till och med.
Idag har jag varit hos Alexander, på morgonen och förmiddagen, körde hem vid halv tolv, åkte och jobbade 14-21.15. Kom hem närmare halv tio och har sen dess inte gjort särskilt mycket. Skickat iväg en beställning till H&M och ätit några köttbullar till middag.
Imorgon jobbar jag 11-14 och därefter ska jag till Skurup för att umgås med Alexander, på torsdag blir det troligtvis så att vi bjuder hem några vänner till honom och har lite spelkväll :) najs.
För övrigt går mitt liv ut på att se big brother numera.. synd att det är final redan på söndag, buhu. Hoppas Martin vinner! :)
Nu ska jag gå och se slutet på dagens avsnitt. PUSS PÅ ER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0