En surtant

Igår hände något som gjorde mig lite pissed. Jag var på väg till affären för att handla åt oss, klockan var ca 17.00, jag åker ner med hissen i vårt torn och när jag kommer ner till entrén finns det först en dörr och sen finns det en dörr till som går ut.
Jag öppnar den första och sedan den andra, jag ser att det kommer en kvinna emot dörren och är på väg in så jag håller dörren, och ler mot henne - som man kanske brukar göra!?

Hon bara KLAMPAR rakt fram tar handtaget på dörren och riktigt rycker upp dörrjävlen :O ur handen på mig liksom och där stod jag... "heej......?" nepp, inget hej heller för den delen!

Jag blev helt in chock :O


Men alltså något knäppt ändå tycker jag är åldern på många av studenterna här.... över 35 åtminstone på många... det bor flera i vår byggnad som säkert är mellan 30 och 40 år. Som den här surtanten till exempel är säkert minst 40 och bor i en studentlya.


Jag vetifan det kanske är något vanligt i resten av Sverige också!? men han aldrig hört talats om det ialf.



Nä nu ska jag göra nåt vettigt! Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0