It's a cold day in the sun





HEJSAN!


Sov lite längre idag, både jag och Alex :) strax innan tio gick han iväg till skolan och själv har jag städat och gjort annat nödvändigt i lägenheten!

Jag har precis målat naglarna med mitt superduper nagellack från Claudia, skitbra o skitbilligt! Rött :)



Igår träffade jag Emma och tog en fika inne på spiralen (köpcentret här) och sen på kvällen kom det först hit några grabbar från Alex klass o så lagade vi schnitzel med pommes o bea :) lite senare på kvällen droppade det in lite annat folk från hans klass här och sen spelades det TP hela kvällen, blev ganska segt när vi suttit med det satans spelet i över en timme, haha, tur vi hade spetsad glögg så blev det lite roligare :)

Jahapp, för övrigt händer det inte så värst mkt idag, det är lördag men känns som söndag. Känns sorgligt att jag snart ska åka hem men samtidigt kul såklart, eftersom jag får träffa alla som står mig nära nere i Skåne.

Det blir troligtvis en sväng förbi mataffärn' senare också när Alex anlänt hem. Ikväll ska vi äta makaron-och tonfiskgratäng :)



Det var nog allt för nu. Puss & Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0