Jag är Lucy in the sky jag är högt över molnen

Nu har jag fått svar från tatueringsstudion jag valt ut att gå och tatuera mig hos; black dawn tattoo här i Norrköping :) de verkar duktiga, en tjej och en lärlingstjej :) enligt vad jag sett av deras arbete så verkar de hur duktiga som helst! På fredag har de som sagt drop in och frågan är om jag ska gå dit då:) jag fick svar i mejlet att de alltid hinner med alla som är där men att det är lugnast vid 14-tiden, man kan även boka tid såklart och har de några tider under de dagarna jag har kvar här uppe så bokar jag nog en tid istället, jag ska tänka på saken tills fredag :)

Klicka här


bilderna kommer från weheartit.com och är alltså inte deras work :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0