Jag talar sanning till och med när jag ljuger






HEEEEJ!



Då sitter man här igen. Patetiska människa. . . Ha ha ha.

Sitter med lurar i öronen och hör på Timbaaak :) KARMAKONTOT :) den gamle gooodingen! Men lika bra för det är den men allra bäst är nog räven... (8)

Bilden som ni ser överst är en bild på lillen själv för nåra dagar sen! Bättre än så blir jag inte på bild, hahaha. Men man ska väl inte klaga :)

Pytt i panna var gott, ägg med! Vi äter inget nu på kvällen :) det har vi slutat med, läsk och allt sånt är uteslutet. Det är inget som fattas mig faktiskt. Jag saknar det väldigt sällan. Skönt det. Tänk om det vore det enda man kunde tänka på, usch så hemskt.

Imorgon ska Alex till plugget igen och jag ska väl ta o göra nåt vettigt!? Facebook? Gymmet? Ja, nåt sånt. Vårda mina tatueringar  :) JAG VET, JAG TJATAR. Men vet ni hur glad jag är över mina fina små tatueringar!? SÅ HÄR GLAAAAAD och jag vårdar dem som om de vore små kattungar :)

Kattan ska även till vetten imorgon, ta en spruta till mot kattpest o kattsnuva. Sen behöver hon inte vaccineras igen förrän om ett år! Lillkisen..


Nä nu ska jag göra något annat nyttigt. Facebook nästa. Jag är en uttråkad nörd. Hajpo!






Kommentarer
Postat av: Ponnie

Sjukt fin pandis! Tatueringarna va sjukt fina, längtar tills jag får se dom in real :D

Svar: <3
Amanda

2011-11-17 @ 12:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0