Norrköping :)









1. Maui har blivit lite större :) Men fortfarande liiiiika go och söt!
2. Käkade äpple innan jag hoppade på tåget mot Norrköping :)
3. Min hand med ett djupt hack som uppstod när jag brände mig på ugnen och sen pillade bort blåsan som kom upp där :O hål rakt in i handen, gör jätteont :(
4. Jag på tåget :)



Idag har jag alltså mestadels åkt tåg, åkte halv tio från Malmö och var framme vid ett häruppe.

När jag kom till lägenheten packade jag upp mina grejer ur väskan, gosade lite med Maui och kort därefter kom Alex :)
Sen sov jag en stund och Alex pluggade och vid sju gick vi till gymmet, körde hårt! :) Nu känner jag mig lagom mör i hela kroppen! Men det är bara till att stretcha ikväll och sen på det igen imorgon :D

När vi kom hem från gymmet vid ungefär nio, fixade vi lite käk; hamburgare, broccoli, svamp och lite andra grönsaker :) gott! Vatten dracks till det.


Nu ligger Alex och sover och jag har precis duschat, så nu ska jag stretcha och sen ska jag faktiskt sällskapa honom därborta, jag är skittrött!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0