PMS+DAMP+UTBROTTSDAG

Ja, idag bör man ej retas med mig om man inte vill åka på en smäll! Hahaha.

Jag har varit och tränat och kände innan att nu jäklar ska jag ge järnet! Jaha, hallå där slapp 21 åring! Jag gick dock på löpbandet i över 40 min och det kan man ju faktiskt vara stolt över :) men sen skulle jag ju styrketräna.. jovars, körde några set på benen och några på magen, sen gick jag till löpbandet igen och gick i ultrarapid. Orkar.inte.idag.




Sen kom en gammal gubbe fram till mig: "ursäkta, har du en femma till mat?"



"Du får ingen mat för fem spänn" hörde jag mig själv säga. HAHAHA. Inte något jag i vanliga fall skulle säga (i vanliga fall skulle jag bara ignorerat) men vafan! Jag jobbar, tjänar mina pengar.. ska jag ge bort alla mina pengar till alla alkisar här i Norrköping (för här är faktiskt MÅNGA!)



Nej, inte mer än rätt! Alex gick bredvid mig och blev först chockad och sen skrattade han åt mig och tyckte det kom så oväntat!



Nepp, nu ska jag hoppa i duschen efter ett ändå relativt hårt pass på gymmet!


TACK & HEJ FRÅN ANGRY AMANDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0