tattooes


Karma-tatueringen med skyddsplastet på :)


hjärte-tatueringen med skyddsplastet på :)


tvättade och insmorda med bepanthen-salva :) så fiiiiiiint. Jag är jättenöjd!


Karma-tatueringen


hjärtat :)




Såhär blev det:) gick hur fort som helst och jag skrek inte, jag svimmade inte och framförallt: Jag dog inte! Det var rejält smärtsamt då och då, men det var lite beroende på var hon satte nålen, vissa ställen är känsligare än andra. Men så jäkla skönt att ha det avklarat. När hon hade gjort hjärtat på höger handled så kände jag en sån jäkla lättnad och tänkte "det var ju inte så farligt, bara andra armen kvar"

Båda tatueringarna tillsammans tog väl ca 5 min att göra, om ens det.

Nu är jag glad och tänk så fint det kommer bli när det läkt ihop helt :)

Ikväll ska jag och Alex äta räkor och vitlöksbröd, mums! :) och sen ska vi synda till det med lite glass, men det kan man väl vara värd när man inte käkat nåt onyttigt på hur länge som helst!?


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Jättefint Amanda!

2011-11-11 @ 19:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0