Tatuering



Har funderat mycket på sistone på att tatuera mig, bara en liten på handleden och jag har bestämt mig. Ett hjärta får det bli, som det på bilden (inte texten alltså) och jag funderar på om jag ska göra ett med svarta kontuerer och ett bredvid i vitt. Det kan nog bli fint tror jag. Enkelt, litet och lätt att dölja om man inte vill att den ska synas (fast det vill jag ju!)

och till ett senare projekt tänker jag mig att eventuellt skriva mitt namn eller några andra fina ord på andra handleden fast liksom på långsidan om man säger så:)


Har kontaktat en tatuerare här i Norrköping som verkar duktig och de har dropin på fredag så eventuellt blir det en tattoo då :D yeeeej.



Kommentarer
Postat av: Linaaaa twin nilsson :D

Wohooooo lycka till :D jag vill med haaa där!!!!:( <3

2011-11-09 @ 16:07:49
URL: http://www.nattstad.se/theprincessss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0