workout!


Bild från typ i somras nån gång, då jag fortfarande var blond :)



HEJ HEJ HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ...

Nu har vi minnsann varit duktiga och kört en timme på gymmet. 20 min på löpet, sen tränade jag armar, ben och mage på de olika maskinerna :) jodåsåatteeee... man känner sig lite småduktig faktiskt.
Så ikväll ska vi unna oss pyttipanna, hahaha. Unna...

Med ägg! Inga röbedooor dock. Det har vi inga och det känns onödigt att köpa rödbetor bara för att äta det en gång till pytteeen.


Usch, nu sitter man ju nästan och fryser här mitt i allt svettande ^^ får nog ta o hoppa i duschen nu snart så jag inte förfryser. aaaaah.

Imorgon är det en vecka tills jag åker till Skåne igen, sjukt vad tiden går! Ja, idag är det ju exakt en vecka sen jag kom hit för den delen med! Waaack!

Nehepp, det var di di :) see you later aligator :) duschen kallar mitt namn. . .
PSSSSSSSST!  AAAAAAAAMAAAAAAAANDAAAAAAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0