Betsey Johnson överraskar positivt! RTW spring 2012

Hos Betsey Johnson får man en endaste stor blandning av Lady Gaga, virgin Mary, beauty padgent, Barbie, moulin rouge, Frankensteins brud, rockchick och så lite trettiotal kanske!?

Jag klickade in på Betsey Johnsons kollektion och förväntade mig inga stordåd då jag brukar bli ganska besviken och de flesta av hennes tidigare kreationer varit väldigt plottrigt och rörigt och inte alls har känts mode. Men OJ! Detta är ju så coooolt. Jag älskar det! Det är fortfarande en enda röra men samtidigt finns det verkligen en tydlig röd tråd igenom hela kollektionen och det känns mer stilfullt än tidigare, fortfarande sådär lekfullt och kul men ändå mer elegant. I love it!

bilder: style.com















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0