En toppenbra uppfinning: hairdonut

Här har ni världens mest perfekta håruppsättningsredskap, allt som behövs förutom denna donutformade skapelse är några hårnålar och ett stycke tålamod.

Jag hittade min inne på glitter tidigare i veckan och blev helt till mig när jag såg vad detta var för en makapär! Att jag missat en sensation som denna, haha.

Här nedan får ni lite bilder på hur det kan se ut när man fått upp knuten :) så himla fint, ser ut som värsta röda-mattan-i-hollywood-frisyren!


79 spänn på glitter men har nu i efterhand sett att det finns billigare alternativ på internet! :)








Mina egna bilder på min hårdonut

















bilder från weheartit.com






bild från google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0