Fredag 14 Oktober

Hej! Idag firar jag och Alex 5 år tillsammans! :) lååååång tid! :)
Mina snälla föräldrar skickade oss ett vykort och gratulerade och satte in pengar på mitt konto som vi ska ha till en mysig middag :) såå snällt! Mormor och morfar har också hört av sig och gratulerat :) tack så mycket!


Jag är nyss hemkommen från gymmet, gick dit vid halv tio och var där i en timme och 20 minuter, körde på stenhårt, på crosstrainern, motionscykeln, löpbandet och självklart de vanliga gymmaskinerna! :) Härligt att vara igång igen :)


Imorse bjöd jag förresten Alex på fin frukost med stekt & kokt ägg, pannkakor, mackor, bacon och massa gott :) så snällt av mig! Haha.




Nu ska jag duscha och göra mig i ordning, sen tänkte jag dra ut en runda på stan, gick förbi cubus på hemvägen och spanade in en klänning med blå paljetter som såg hemskt fin ut från fönstret så den tänkte jag ta en extra titt på :) och sen tänkte jag gå förbi glitter och lite sådant :) ikväll tänkte jag ha min guldiga långklänning från H&M som jag köpte i somras, väldigt fin! Till klänningen tar jag min pälsjacka och några fina skor :) har inte bestämt vilka skor ännu! :)


Ha det fint, puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0