Lördag, del 1

Fin prinsesstårta som jag & Alex fixade! :)


Den superfina rosen gjorde Alex till mig, så fin! <3 han borde bli konditor med de skills han sitter inne med! :)
Connie & Maui innan vi begav oss till förfest! :)


På väg till Masseck mötte vi en väldigt mysig liten (stor!) kise, den var så kelen att jag och Connie hamnade långt efter de andra som fortsatte gå medan vi stannade och klappade katten. Ville inte lämna den, den verkade så ensam! :(



Anton och kvällens värd Masseck fixar med musiken :)


Connie var glad :)


Connie, Sara & Jessica <3



Och eftersom min dator segar sig hemskt mycket just nu så får jag återkomma med bilder i ett del 2 inlägg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0