Guten lördag

Hej på er små filifjopper. Dagens läge mestadels har varit: sängläge, ja ni hörde rätt, haha. Jag har varit slö som få och mest kollat på idolrepris (eftersom jag aldrig såg det igår) och annat skit som egentligen inte var värt att se men jag såg det ändå.
Nu ikväll har vi, familjen, käkat på Bröderna M i stan. Jag beställde spagetti carbonara som smakade helt OK, jag brukade älska carbonara men det känns lite uttjatat nu så jag ångrade lite när jag beställt men det var gott ändå.
Snart ska jag agera chaufför åt lillasyster Evelina, som vanligt. Känns som jag inte gör något när jag väl är här i Skåne, nu på hösten blir det tyvärr inte så mycket jobbtillfällen heller. Men men, det blir mer till jul!
Imorgon ska vi åka till Malmö, burlöv center troligtvis, med familjen. Inte för jag ska shoppa sådär jättemycket, måste spara min pengar men något kan man säkert få med sig hem! :)
Sen är det ny vecka och jag jobbar bara onsdag och lördag i nästa vecka, trist. Jag är van vid att jobba många fler dagar och liksom ha sysselsättning stora delar av veckorna men nu blir det som sagt mindre på hösten.
Nu ska jag boka tågbiljetten upp till Norrköping, nästa söndag beger jag mig upp igen :) wiho!
Ha en najs lördag, puss & Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0