Happy birthday to me :)

Hej hopp! Idag är min 21a födelsedag, känns bra faktiskt :) inget så speciellt egentligen men alltid kul att fylla år :)
Har fått många fina presenter som jag kommer att visa er här på bloggen vid senare tillfälle. Av mina föräldrar o syster fick jag: Guess - seductive parfym, en fin bok, pengar, en jättefin silverring, CLEAN shower fresh bodylotion och lite annat kul :)
Vad jag fick av mina vänner fick ni se tidigare i veckan då jag fick present från dem redan i lördags :)
Av Alex fick jag en jättejättejättesuperdupermegafin thomas sabo ring, fick själv välja ut vilken jag ville ha och så betalde han. Såååå fin :) Jag valde en silverring som är som en vinge som sluter sig om fingret, med svarowskikristaller :) de hade dock inte den i lager så den skickas hem till mig så jag förhoppningsvis får den i nästa vecka :) Plus att han har bjudit mig på tårta idag och varit extra snäll mot mig. Fast det är han ju alltid såklart!
Nu har Alex åkt iväg till Norrköping igen och min lilla kise också :( Saknar dem redan men nu är det ju inte mer än en vecka tills jag träffar dem nästa gång :) det längtar jag efter!
Men imorgon blir det kul hela dagen; En tripp till Ullared med Connie <3 och min syster & hennes vän Johanna :) ska bli så kul! :)
Tack för alla gratulationer idag :) I love you all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0